eKauppa | info@chilit.fi | Katso kaikki yhteystiedot

Chilitin toimintaa ohjaa eettinen ohjeisto

Etiikka

"Eettinen toiminta ei ole sama asia kuin eettisen ohjeiston noudattaminen, vaan toiminta kehittyy jatkuvasti sen perusteella, millaisia valintoja teemme oikean ja väärän sekä hyvän ja pahan välillä. Valintamme vaikuttavat etiikkaamme." - Tivia

Kehittyminen ja Osaaminen

  • Tiedämme mihin pystymme ja mihin emme. Ylläpidämme korkeaa tasoa ja osaamistamme esimerkiksi koulutusten kautta. Emme panttaa tietoa vaan pyrimme lisäämään itsemme ja muiden osaamista jakamalla tietoa muulle yhteisölle.
  • Huomioimme asiakkaidemme muuttuvat tarpeet ja kehitämme palveluitamme niiden mukaiseksi. Haemme jatkuvasti uusia rartkaisuja, jotka mahdollistavat yhä paremman asiakaskokemuksen. Osaamme ottaa vastaan palautetta ja pyrimme kehittämään toimintaamme myös tätä kautta.
  • Kommunikointi ja Ymmärtäminen

  • Otamme huomioon asiakkaidemme mielipiteet ja näkökannat. Ymmärrämme, että työllämme on merkitys vain muiden ihmisten kautta.
  • Ymmärrämme viestinnän merkityksen. Kommunikoimme asiakkaan kanssa, dokumentoimme ja tiedotamme toimista kaikille asianomaisille. Annamme rehellisen näkemyksen asiakkaan tulevaisuudesta ja sen vaikutuksista hänen yritykseensä.
  • Lainsäädäntö ja Luottamus

  • Tunnemme alaamme sekä työtämme koskevan lainsäädännön ja noudatamme sitä. Pidämme salassa suojaamista vaativat tiedot.
  • Kunnioitamme työntekijöidemme perusoikeuksia ja sitovia työehto- ja muita sopimuksia.
  • Arvostus ja Vastuu

  • Me Chilitillä arvostamme toisten työtä ja otamme huomioon muiden henkilöiden oikeuden luomaansa ja tekemäänsä.
  • Ammattilaisemme eivät ole oikeutettuja käyttämään asemaansa väärin. Kannamme vastuumme, joka näkyy ulospäin tekoina ja toimintana.
  • Kierrätys ja Oma työskentely

  • Työntekijämme ymmärtävät oman työnsä vaikutukset ja pystyvät tätä kautta näkemään laajemman merkityksen koko yhteisölle, jolle työtä tehdään. Otamme aina työssämme huomioon koko toimitusketjun vaatimukset.
  • Otamme huomioon ympäristön kaikessa tekemisessämme. Kierrätämme laitteet ja tarvikkeet vastuullisesti elinkaaripalveluidemme päätteeksi. Kannustamme työntekijöitämme sekä asiakkaitamme sähköiseen asiointiin.
  • Etiikka

    "Eettinen toiminta ei ole sama asia kuin eettisen ohjeiston noudattaminen, vaan toiminta kehittyy jatkuvasti sen perusteella, millaisia valintoja teemme oikean ja väärän sekä hyvän ja pahan välillä. Valintamme vaikuttavat etiikkaamme." - Tivia

    Kehittyminen ja Osaaminen

  • Tiedämme mihin pystymme ja mihin emme. Ylläpidämme korkeaa tasoa ja osaamistamme esimerkiksi koulutusten kautta. Emme panttaa tietoa vaan pyrimme lisäämään itsemme ja muiden osaamista jakamalla tietoa muulle yhteisölle.
  • Huomioimme asiakkaidemme muuttuvat tarpeet ja kehitämme palveluitamme niiden mukaiseksi. Haemme jatkuvasti uusia rartkaisuja, jotka mahdollistavat yhä paremman asiakaskokemuksen. Osaamme ottaa vastaan palautetta ja pyrimme kehittämään toimintaamme myös tätä kautta.
  • Kommunikointi ja Ymmärtäminen

  • Otamme huomioon asiakkaidemme mielipiteet ja näkökannat. Ymmärrämme, että työllämme on merkitys vain muiden ihmisten kautta.
  • Ymmärrämme viestinnän merkityksen. Kommunikoimme asiakkaan kanssa, dokumentoimme ja tiedotamme toimista kaikille asianomaisille. Annamme rehellisen näkemyksen asiakkaan tulevaisuudesta ja sen vaikutuksista hänen yritykseensä.
  • Lainsäädäntö ja Luottamus

  • Tunnemme alaamme sekä työtämme koskevan lainsäädännön ja noudatamme sitä. Pidämme salassa suojaamista vaativat tiedot.
  • Kunnioitamme työntekijöidemme perusoikeuksia ja sitovia työehto- ja muita sopimuksia.
  • Arvostus ja Vastuu

  • Me Chilitillä arvostamme toisten työtä ja otamme huomioon muiden henkilöiden oikeuden luomaansa ja tekemäänsä.
  • Ammattilaisemme eivät ole oikeutettuja käyttämään asemaansa väärin. Kannamme vastuumme, joka näkyy ulospäin tekoina ja toimintana.
  • Kierrätys ja Oma työskentely

  • Työntekijämme ymmärtävät oman työnsä vaikutukset ja pystyvät tätä kautta näkemään laajemman merkityksen koko yhteisölle, jolle työtä tehdään. Otamme aina työssämme huomioon koko toimitusketjun vaatimukset.
  • Otamme huomioon ympäristön kaikessa tekemisessämme. Kierrätämme laitteet ja tarvikkeet vastuullisesti elinkaaripalveluidemme päätteeksi. Kannustamme työntekijöitämme sekä asiakkaitamme sähköiseen asiointiin.
  • Chilit tuottaa IT-palveluita, joita kukaan muu ei osaa, ehdi tai uskalla tuottaa. Asiakkaamme saavat meiltä kaikki IT-palvelut ja -ratkaisut käyttäjän taskusta pilveen. Tutustu tarkemmin palveluihimme.

    Chilit Oy

    Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki


    Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

    Sosiaalinen media

    Asiakkaalle

    Lataa etätuki

    Liity uutiskirjeen tilaajaksi!

     
    Haluatko saada kerran kuukaudessa kootusti tietoa IT-alan ajankohtaisista asioista? Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!