Arvot ja Etiikka

Arvot ja Etiikka

Arvot

Yrityksemme arvot ohjaavat valintoja ja päätöksiä, joita jokainen chilitläinen tekee arjessa. Ne muodostavat yrityskulttuurimme ytimen ja ovat kaikkien vastuulla. Arvot toimivat myös johtamisen apuvälineinä. Arvomme ovat uniikit, eikä muilla ole samanlaisia. Arvojemme toteutumista arvioivat asiakkaamme, henkilöstömme, omistajat, kilpailijat, yhteistyökumppanit, viranomaiset ja jopa suuri yleisö.

chilit_ikoni_osaa

Osaamme

Me Chilitissä osaamme ja haluamme tehdä asiat asiakkaalle helpoksi. Osaamme asettua asiakkaan asemaan ja mietimme aina parhaan toimivan kokonaisuuden. Kehitämme osaamistamme ja palveluvalikoimaamme, jotta asiakkaamme saavat ratkaisut vaativimpiinkin tarpeisiin. Pidämme huolta osaamisemme ylläpidosta, jotta voimme tarjota asiakkaillemme uusinta tietoa ja teknologiaa.

chilit_ikoni_ehtii

Ehdimme

Meille palvelu ei ole pakollinen paha, vaan olemme läsnä ja kuuntelemme asiakkaidemme tarpeita. Onnistumme, kun asiakas saa vastauksen ennen kuin hän ehtii edes esittää kysymystä.

chilit_ikoni_uskaltaa

Uskallamme

Ennakointi on helpompaa, sillä saat meiltä rehellisen näkemyksen tulevaisuudesta ja sen vaikutuksista yritykseesi. Annamme tukea myös kustannustehokkuuden sekä toimintatapojen parantamiseen. Olemme luotettavia ja suositukset perustuvat osaamiseemme.

Uudet asiakkaat saavat testata palveluitamme ja arjen sujuvuutta kanssamme riskittömästi, sillä tiedämme ratkaisuidemme toimivan.

Etiikka

“Eettinen toiminta ei ole sama asia kuin eettisen ohjeiston noudattaminen, vaan toiminta kehittyy jatkuvasti sen perusteella, millaisia valintoja teemme oikean ja väärän sekä hyvän ja pahan välillä. Valintamme vaikuttavat etiikkaamme.” – Tivia

Lainsäädäntö ja Luottamus 

Tunnemme alaamme sekä työtämme koskevan lainsäädännön ja noudatamme sitä. Pidämme salassa suojaamista vaativat tiedot.

Kunnioitamme työntekijöidemme perusoikeuksia ja sitovia työehto- ja muita sopimuksia.

Arvostus ja Vastuu

Me Chilitillä arvostamme toisten työtä ja otamme huomioon muiden henkilöiden oikeuden luomaansa ja tekemäänsä.

Ammattilaisemme eivät ole oikeutettuja käyttämään asemaansa väärin. Kannamme vastuumme, joka näkyy ulospäin tekoina ja toimintana.

Kehittyminen ja Osaaminen

Tiedämme mihin pystymme ja mihin emme. Ylläpidämme korkeaa tasoa ja osaamistamme esimerkiksi koulutusten kautta. Emme panttaa tietoa vaan pyrimme lisäämään itsemme ja muiden osaamista jakamalla tietoa muulle yhteisölle.

Huomioimme asiakkaidemme muuttuvat tarpeet ja kehitämme palveluitamme niiden mukaiseksi. Haemme jatkuvasti uusia rartkaisuja, jotka mahdollistavat yhä paremman asiakaskokemuksen. Osaamme ottaa vastaan palautetta ja pyrimme kehittämään toimintaamme myös tätä kautta.

Kommunikointi ja Ymmärtäminen

Otamme huomioon asiakkaidemme mielipiteet ja näkökannat. Ymmärrämme, että työllämme on merkitys vain muiden ihmisten kautta.

Ymmärrämme viestinnän merkityksen. Kommunikoimme asiakkaan kanssa, dokumentoimme ja tiedotamme toimista kaikille asianomaisille. Annamme rehellisen näkemyksen asiakkaan tulevaisuudesta ja sen vaikutuksista hänen yritykseensä.

Kierrätys ja Oma työskentely

Työntekijämme ymmärtävät oman työnsä vaikutukset ja pystyvät tätä kautta näkemään laajemman merkityksen koko yhteisölle, jolle työtä tehdään. Otamme aina työssämme huomioon koko toimitusketjun vaatimukset.

Otamme huomioon ympäristön kaikessa tekemisessämme. Kierrätämme laitteet ja tarvikkeet vastuullisesti elinkaaripalveluidemme päätteeksi. Kannustamme työntekijöitämme sekä asiakkaitamme sähköiseen asiointiin.

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja katsotaan yhdessä, mikä palvelu vastaa parhaiten teidän yrityksenne tarpeita!

Jätä yhteydenottopyyntö

Postiosoitteet

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki

Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

Sosiaalinen media

 

 

 

Asiakkaille

Lataa etätuki

Jätä yhteydenottopyyntö

Postiosoitteet

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki

Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

Sosiaalinen media

 

 

 

Asiakkaille

Lataa etätuki