eKauppa | Katso kaikki yhteystiedot |

IT-laitteiden hankkiminen palveluna

tuo tehokkuutta, tekee työstä tuottavampaa ja takaa tietoturvan.

Chilit Laitepalvelu (DaaS)

Työn ja liiketoimintojen digitalisoituminen johtaa automaattisesti siihen, että tarvittavien digitaalisten laitteiden, kuten työasemien, tablettien, älypuhelimien, tulostimien ja palvelimien lukumäärä kasvaa. Harvalle yritykselle näiden laitteiden hankkiminen on helppoa tai omistaminen ydintoimintaa. Moni tietohallinnon, talousosaston tai liiketoiminnan päättäjä kysyykin:

Kuinka saamme hallittua tätä kasvavaa erilaisten laitteiden kokonaisuutta? Mikä on siihen tehokkain, kannattavin ja joustavin tapa? Kuka pitää huolta, että työntekijällä on aina kaikki työssään tarvittavat laitteet? Miten hoidetaan laitteiden ja eri sovellusten päivittäminen sekä tietoturva?

Chilit tarjoaa vastaukset näihin kysymyksiin ja kokonaisvaltaisen ratkaisun kaiken kokoisille yrityksille. Chilitin Laitepalvelu (DaaS) optimoi yrityksen tarvitseman laitekokonaisuuden ja tarjoaa täydellisen ratkaisun, jossa yhdistyvät nykyaikaiset ja suorituskykyiset laitteet sekä niiden hankkimiseen, päivittämiseen ja ylläpitoon liittyvät palvelut laitteiden koko elinkaaren ajan.

DaaS-palvelumalli

Uusi Chilit DaaS -palvelumalli tuo kaikki työasemapalvelut yhdelle sopimukselle kiinteään kuukausihintaan. Kuukausihinta sisältää laitteen lisäksi asennuksen, lisenssit, ylläpidon, laitehallintarekisterin, rahoituksen sekä tietoturvallisen kierrätyksen elinkaaren lopussa. Kokonaisuus voidaan rakentaa myös asiakkaan omien tarpeiden mukaisesti. Chilit mahdollistaa asiakkaan nykyisen laitekannan oston ja joustavan siirtymisen kiinteään kuukausihintaiseen palvelumalliin.

Palveluna ostaminen on mutkatonta eikä siihen vaadita suuria investointipäätöksiä. Rahavarat pysyvät likvidinä ja kustannukset on helppo ennustaa seuraaville vuosille. Kuukausihinnoittelu tuo helppoutta, luotettavuutta ja turvaa.

10 hyvää syytä, miksi laitteet kannattaa hankkia palveluna:

1. Selkeä ja yksinkertainen hankintamalli
Kun kaikki laitteet tulevat kokonaisvaltaisesti yhdeltä toimittajalta, vastuunjako ja prosessit ovat selkeitä ja yksinkertaisia.

2. Kaikki laitteet joustavasti tarpeen ja tilanteen mukaan
Yritys saa juuri tarpeidensa mukaiset laitteet toimintavalmiina ja valmiiksi eri työntekijöiden asetuksilla räätälöitynä.

3. Nopea käyttöönotto helposti ja joustavasti
Käyttöönotot ja uudelleenasennukset voidaan hoitaa pilven kautta automaattisesti.

4. Tuotevalikoiman ja toimitusten hallinta asiakaskohtaisesti
Yritys voi hallita omaa laiteomaisuuttaan räätälöidyn hankinta- ja palveluportaalin kautta.

5. Valtakunnallinen lähituki palvelee kaikkialla
Ulkoistettu työasemien hallinta ja loppukäyttäjien Helpdesk-palvelu tuo jatkuvan tuen toimistolle ja etätyöhön.

6. Laitteet ja sovellukset jatkuvan valvonnan alla
Yritys saa valvontanäkymän kaikista työasemistaan sekä niiden sisältämien ohjelmistojen ja sovellusten toimivuudesta.

7. Pilvipohjaisten palveluiden uusimmat versiot aina käytössä
Käyttäjien identiteetinhallinta, toimisto- ja laiteohjelmistot, sovellukset ja taustapalvelut sekä käyttöjärjestelmän ylläpito ovat aina ajan tasalla.

8. Tietoturva aina parhaalla tasolla
Tiedon varmistaminen, laitekannan jatkuva valvonta sekä tietoturvan jatkuva seuranta ja välitön ongelmiin puuttuminen lisäävät tietoturvaa.

9. Laiteomaisuus taseesta tuloslaskelmaan
Laitteet, ohjelmistot ja ylläpito laskutetaan kuukausittain ja laiteomaisuus on reaaliaikaisesti päivitettynä jatkuvasti seurattavissa.

10. Laajat lisäpalvelut ja asiantuntijuus jatkuvan kehityksen takeena
Laitteiden sijaan yritys hankkii option ja resurssit pysyä jatkuvasti viimeisimmän kehityksen kärjessä.

Varaa aika asiantuntijalle

Ville Valtonen on tämän alan asiantuntija. Varaa aika 30 minuutin Skype -neuvotteluun
niin jutellaan lisää aiheesta! Varaa aika.

Kun harkitset laitteiden hankkimista palveluna, vaadi toimittajaltasi ainakin nämä asiat:




Täytä lomake niin saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen latauslinkin oppaaseen.

Chilit Laitepalvelu (DaaS)

Työn ja liiketoimintojen digitalisoituminen johtaa automaattisesti siihen, että tarvittavien digitaalisten laitteiden, kuten työasemien, tablettien, älypuhelimien, tulostimien ja palvelimien lukumäärä kasvaa. Harvalle yritykselle näiden laitteiden hankkiminen on helppoa tai omistaminen ydintoimintaa. Moni tietohallinnon, talousosaston tai liiketoiminnan päättäjä kysyykin:

Kuinka saamme hallittua tätä kasvavaa erilaisten laitteiden kokonaisuutta? Mikä on siihen tehokkain, kannattavin ja joustavin tapa? Kuka pitää huolta, että työntekijällä on aina kaikki työssään tarvittavat laitteet? Miten hoidetaan laitteiden ja eri sovellusten päivittäminen sekä tietoturva?

Chilit tarjoaa vastaukset näihin kysymyksiin ja kokonaisvaltaisen ratkaisun kaiken kokoisille yrityksille. Chilitin Laitepalvelu (DaaS) optimoi yrityksen tarvitseman laitekokonaisuuden ja tarjoaa täydellisen ratkaisun, jossa yhdistyvät nykyaikaiset ja suorituskykyiset laitteet sekä niiden hankkimiseen, päivittämiseen ja ylläpitoon liittyvät palvelut laitteiden koko elinkaaren ajan.

DaaS-palvelumalli

Uusi Chilit DaaS -palvelumalli tuo kaikki työasemapalvelut yhdelle sopimukselle kiinteään kuukausihintaan. Kuukausihinta sisältää laitteen lisäksi asennuksen, lisenssit, ylläpidon, laitehallintarekisterin, rahoituksen sekä tietoturvallisen kierrätyksen elinkaaren lopussa. Kokonaisuus voidaan rakentaa myös asiakkaan omien tarpeiden mukaisesti. Chilit mahdollistaa asiakkaan nykyisen laitekannan oston ja joustavan siirtymisen kiinteään kuukausihintaiseen palvelumalliin.

Palveluna ostaminen on mutkatonta eikä siihen vaadita suuria investointipäätöksiä. Rahavarat pysyvät likvidinä ja kustannukset on helppo ennustaa seuraaville vuosille. Kuukausihinnoittelu tuo helppoutta, luotettavuutta ja turvaa.

10 hyvää syytä, miksi laitteet kannattaa hankkia palveluna:

1. Selkeä ja yksinkertainen hankintamalli
Kun kaikki laitteet tulevat kokonaisvaltaisesti yhdeltä toimittajalta, vastuunjako ja prosessit ovat selkeitä ja yksinkertaisia.

2. Kaikki laitteet joustavasti tarpeen ja tilanteen mukaan
Yritys saa juuri tarpeidensa mukaiset laitteet toimintavalmiina ja valmiiksi eri työntekijöiden asetuksilla räätälöitynä.

3. Nopea käyttöönotto helposti ja joustavasti
Käyttöönotot ja uudelleenasennukset voidaan hoitaa pilven kautta automaattisesti.

4. Tuotevalikoiman ja toimitusten hallinta asiakaskohtaisesti
Yritys voi hallita omaa laiteomaisuuttaan räätälöidyn hankinta- ja palveluportaalin kautta.

5. Valtakunnallinen lähituki palvelee kaikkialla
Ulkoistettu työasemien hallinta ja loppukäyttäjien Helpdesk-palvelu tuo jatkuvan tuen toimistolle ja etätyöhön.

6. Laitteet ja sovellukset jatkuvan valvonnan alla
Yritys saa valvontanäkymän kaikista työasemistaan sekä niiden sisältämien ohjelmistojen ja sovellusten toimivuudesta.

7. Pilvipohjaisten palveluiden uusimmat versiot aina käytössä
Käyttäjien identiteetinhallinta, toimisto- ja laiteohjelmistot, sovellukset ja taustapalvelut sekä käyttöjärjestelmän ylläpito ovat aina ajan tasalla.

8. Tietoturva aina parhaalla tasolla
Tiedon varmistaminen, laitekannan jatkuva valvonta sekä tietoturvan jatkuva seuranta ja välitön ongelmiin puuttuminen lisäävät tietoturvaa.

9. Laiteomaisuus taseesta tuloslaskelmaan
Laitteet, ohjelmistot ja ylläpito laskutetaan kuukausittain ja laiteomaisuus on reaaliaikaisesti päivitettynä jatkuvasti seurattavissa.

10. Laajat lisäpalvelut ja asiantuntijuus jatkuvan kehityksen takeena
Laitteiden sijaan yritys hankkii option ja resurssit pysyä jatkuvasti viimeisimmän kehityksen kärjessä.

Varaa aika asiantuntijalle

Ville Valtonen on tämän alan asiantuntija. Varaa aika 30 minuutin Skype -neuvotteluun
niin jutellaan lisää aiheesta! Varaa aika.

Tämä palvelu on osa Pikantti IT-elinkaaripalvelut™-kokonaisuutta.

Kun harkitset laitteiden hankkimista palveluna, vaadi toimittajaltasi ainakin nämä asiat:




Täytä lomake niin saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen latauslinkin oppaaseen.

Chilit tuottaa IT-palveluita, joita kukaan muu ei osaa, ehdi tai uskalla tuottaa. Asiakkaamme saavat meiltä kaikki IT-palvelut ja -ratkaisut käyttäjän taskusta pilveen. Tutustu tarkemmin palveluihimme.

Chilit Oy

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki


Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

Myynti

myynti@chilit.fi


Support

support@chilit.fi


Laskutus

laskutus@chilit.fi

Laskutukseen liittyvät asiat, muissa asioissa olethan yhteydessä myyntiimme.


Katso kaikki yhteystiedot >

Sosiaalinen media

Asiakkaalle

Lataa etätuki

Liity uutiskirjeen tilaajaksi!

 
Haluatko saada kerran kuukaudessa kootusti tietoa IT-alan ajankohtaisista asioista? Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!