Työasema- ja tukipalvelut ovat osa työasemien elinkaarenhallintaan liittyvää palvelua. Peruspalvelun puitteissa Chilit vastaa asiakkaan työasemien tietoturvan ajantasaisuudesta sekä keskitetystä muutoshallinnasta. Palveluun voidaan liittää myös seuraavia lisäpalveluita:
- Sovelluspaketointi ja -jakelu
- Virustorjunta
- Kokonaisratkaisuna sisältäen ohjelmistolisenssit ja ratkaisun ylläpidon ja hallinnoinnin
- Käyttökokemuksen mittaaminen ja raportointi
- Työasemien käyttökokemuksen mittaaminen ja ongelmien ennaltaehkäisy
- Portaali pääkäyttäjille
- Varmistuspalvelu (toimitetaan myös yksittäisenä palveluna)
- Helppokäyttöinen pilvipalveluna toimitettava palvelu, jossa myös loppukäyttäjäystävällinen käyttöliittymä tiedostojen palauttamiseksi
- Käyttöjärjestelmän vakiointi ja ylläpito
- Järjestelmänhallintaratkaisu, sen valvonta ja ylläpito
- Asiakastarpeen mukaisesti perinteinen On-Premise- tai pilvipohjainen ratkaisu
- Palvelun sisältö voi olla myös asiakkaan nykyisen järjestelmän valvonta ja ylläpito
- Chilit DaaS -palvelumalli, joka tuo kaikki työasemapalvelut yhdelle sopimukselle kiinteään kuukausihintaan
Tukipalvelut
Tukipalveluina Chilit toimittaa asiakkailleen Service Desk- ja lähitukipalvelua. Palvelu sisältää myös etätuen ja sen toimittamiseen liittyvän ratkaisun. Lähitukipalvelua toimitetaan useilta eri paikkakunnilta koko Suomeen.
Käy lukemassa, kuinka saimme parannettua Aren työasemien toimitusprosessia.
Service Desk -palvelun laatu
- Puheluihin vastaaminen ~18 s.
- 1-tason ratkaisukyky 87%
- Loppukäyttäjien asiakastyytyväisyys 4,5/5 (2018)