eKauppa | info@chilit.fi | Katso kaikki yhteystiedot

Työasema- ja
tukipalvelut

Työasema- ja tukipalvelut osana työasemien elinkaarenhallintaa.

Työasema- ja tukipalvelut

Työasema- ja tukipalvelut ovat osa työasemien elinkaarenhallintaan liittyvää palvelua. Peruspalvelun puitteissa Chilit vastaa asiakkaan työasemien tietoturvan ajantasaisuudesta sekä keskitetystä muutoshallinnasta. Palveluun voidaan liittää myös seuraavia lisäpalveluita:

  • Sovelluspaketointi ja -jakelu
  • Virustorjunta
  • Kokonaisratkaisuna sisältäen ohjelmistolisenssit ja ratkaisun ylläpidon ja hallinnoinnin
  • Käyttökokemuksen mittaaminen ja raportointi
  • Työasemien käyttökokemuksen mittaaminen ja ongelmien ennaltaehkäisy
  • Portaali pääkäyttäjille
  • Varmistuspalvelu (toimitetaan myös yksittäisenä palveluna)
  • Helppokäyttöinen pilvipalveluna toimitettava palvelu, jossa myös loppukäyttäjäystävällinen käyttöliittymä tiedostojen palauttamiseksi
  • Käyttöjärjestelmän vakiointi ja ylläpito
  • Järjestelmänhallintaratkaisu, sen valvonta ja ylläpito
  • Asiakastarpeen mukaisesti perinteinen On-Premise- tai pilvipohjainen ratkaisu
  • Palvelun sisältö voi olla myös asiakkaan nykyisen järjestelmän valvonta ja ylläpito
  • Chilit DaaS -palvelumalli, joka tuo kaikki työasemapalvelut yhdelle sopimukselle kiinteään kuukausihintaan

Tukipalvelut

Tukipalveluina Chilit toimittaa asiakkailleen Service Desk- ja lähitukipalvelua. Palvelu sisältää myös etätuen ja sen toimittamiseen liittyvän ratkaisun. Lähitukipalvelua toimitetaan useilta eri paikkakunnilta koko Suomeen.

Käy lukemassa, kuinka saimme parannettua Aren työasemien toimitusprosessia.

Service Desk -palvelun laatu

  • Puheluihin vastaaminen ~18 s.
  • 1-tason ratkaisukyky 87%
  • Loppukäyttäjien asiakastyytyväisyys 4,6/5 (2017)

Työasema- ja tukipalvelut

Työasema- ja tukipalvelut ovat osa työasemien elinkaarenhallintaan liittyvää palvelua. Peruspalvelun puitteissa Chilit vastaa asiakkaan työasemien tietoturvan ajantasaisuudesta sekä keskitetystä muutoshallinnasta. Palveluun voidaan liittää myös seuraavia lisäpalveluita:

  • Sovelluspaketointi ja -jakelu
  • Virustorjunta
  • Kokonaisratkaisuna sisältäen ohjelmistolisenssit ja ratkaisun ylläpidon ja hallinnoinnin
  • Käyttökokemuksen mittaaminen ja raportointi
  • Työasemien käyttökokemuksen mittaaminen ja ongelmien ennaltaehkäisy
  • Portaali pääkäyttäjille
  • Varmistuspalvelu (toimitetaan myös yksittäisenä palveluna)
  • Helppokäyttöinen pilvipalveluna toimitettava palvelu, jossa myös loppukäyttäjäystävällinen käyttöliittymä tiedostojen palauttamiseksi
  • Käyttöjärjestelmän vakiointi ja ylläpito
  • Järjestelmänhallintaratkaisu, sen valvonta ja ylläpito
  • Asiakastarpeen mukaisesti perinteinen On-Premise- tai pilvipohjainen ratkaisu
  • Palvelun sisältö voi olla myös asiakkaan nykyisen järjestelmän valvonta ja ylläpito
  • Chilit DaaS -palvelumalli, joka tuo kaikki työasemapalvelut yhdelle sopimukselle kiinteään kuukausihintaan

Tukipalvelut

Tukipalveluina Chilit toimittaa asiakkailleen Service Desk- ja lähitukipalvelua. Palvelu sisältää myös etätuen ja sen toimittamiseen liittyvän ratkaisun. Lähitukipalvelua toimitetaan useilta eri paikkakunnilta koko Suomeen.

Käy lukemassa, kuinka saimme parannettua Aren työasemien toimitusprosessia.

Service Desk -palvelun laatu

  • Puheluihin vastaaminen ~18 s.
  • 1-tason ratkaisukyky 87%
  • Loppukäyttäjien asiakastyytyväisyys 4,6/5 (2017)

Tämä palvelu on osa Pikantti IT-elinkaaripalvelut™-kokonaisuutta.

Chilit tuottaa IT-palveluita, joita kukaan muu ei osaa, ehdi tai uskalla tuottaa. Asiakkaamme saavat meiltä kaikki IT-palvelut ja -ratkaisut käyttäjän taskusta pilveen. Tutustu tarkemmin palveluihimme.

Chilit Oy

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki


Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

Sosiaalinen media

Asiakkaalle

Lataa etätuki

Liity uutiskirjeen tilaajaksi!

 
Haluatko saada kerran kuukaudessa kootusti tietoa IT-alan ajankohtaisista asioista? Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!