eKauppa | Katso kaikki yhteystiedot |

Chilit palvelee täysillä myös poikkeustilanteessa!

Chilit palvelee täysillä myös poikkeustilanteessa!

Etätyöstä tuli hetkessä useimmille työntekijöille uusi normaali. LinkedIn tarjoaa uutisvirrassa kuvia, kuinka ihmiset ovat järjestäneet itselleen pikavauhtia etätyöpisteitä, osa toteutuksista on ollut varsin kekseliäitä ja hauskojakin. Tärkein asia tietysti on, että työt tulevat tavalla tai toisella tehtyä, koska se pitää mielen korkealla ja pyörät pyörimässä!

Chilit on auttanut asiakkaitaan liikkuvan työn tekemisessä vuodesta 2010 lähtien. Alla on listattu 8 kohtaa työntekijän näkökulmasta, joiden pitää olla kunnossa toimivassa ja tietoturvallisessa etätyöpisteessä:

  • Minulla on kannettava tietokone, jonka levy on salattu, siihen on asennettu tietoturvaohjelmisto ja siihen tulee automaattisesti uusimmat päivitykset
  • Minulla on hiiri, kuulokkeet, kaiuttimet, näyttö, tulostin ja ergonomiavälineet, joita tarvitsen etätyön tekemiseen
  • Olen vaihtanut Internet-reitittimen ylläpitotunnuksen salasanan ja langattomassa verkossa on salaus käytössä tai yritykseni on järjestänyt minulle valmiiksi asennetun verkkolaitteen, jonka kautta pääsen Internetiin käyttämään yrityksen tarjoamia palveluita
  • Yritystunnukseni kysyy palveluihin kirjautuessani tekstiviestinä tulevaa numerosarjaa tai käytän puhelimeen asennettua sovellusta kirjautumisen hyväksymiseen
  • Pystyn käyttämään yrityksen tarjoamia sovelluksia ja palveluita (Office, sähköposti, intranet, taloussovellukset, tuotantosovellukset) kannettavalla tietokoneellani
  • Pystyn tallentamaan tekemäni dokumentit yrityksen tarjoamaan pilvipalveluun, esimerkiksi Microsoft SharePointiin tai OneDriveen ja/tai tiedostot varmistetaan muuhun pilvipalveluun
  • Pystyn pikaviestimään, soittamaan videopuhelun tai järjestämään etäkokouksen omille työkavereille, asiakkaille tai yhteistyökumppaneille esimerkiksi Microsoft Teamsilla
  • Saan tarvittaessa apua etätyöntekooni puhelimitse tai sähköpostilla sekä uuden laitteen, jos käytössä oleva menee rikki

Jos työntekijän vastaus yhteenkään kohtaan on ei, niin me voimme auttaa yritystäsi. Olemme tuotteistaneet useita palveluita, jotka auttavat etätyönteossa tämän poikkeustilanteen aikana ja muutenkin:

  • Web-kauppa tilauksia varten
  • Työasemien esiasennus ja kotiin toimitus
  • Oheislaitteiden esiasennus ja kotiin toimitus
  • Verkkolaitteen esiasennus ja kotiin toimitus
  • Kaksivaiheisen käyttäjätunnistuksen käyttöönotto
  • Microsoft 365 -palveluiden käyttöönotto (Exchange, SharePoint, OneDrive, Teams)
  • Olemassa olevien Microsoft 365 -palveluiden tietoturva-asetusten tarkistus
  • Työasemien varmistuspalvelun käyttöönotto
  • Ihmisystävällinen Service Desk -palvelu
  • Vikaantuneiden laitteiden vaihtopalvelu

Ota yhteyttä myyntiimme ja varaa aika veloituksettomaan etätyökartoitukseen. Puolen tunnin Teams-palaverin aikana käymme läpi yrityksenne nykyiset etätyömahdollisuudet ja teemme ehdotuksen palveluista, joilla parannetaan etätyön tekemisen mukavuutta ja tietoturvallisuutta. Toimimme palveluiden käyttöönotossa Suomen hallituksen suositusten mukaan, joten teemme ja tuotamme kaikki tarvittavat työt ja palvelut etänä.

Etätöiden teko jatkuu varmasti myös koronakriisin jälkeen, joten ehdottamistamme palveluista on hyötyä myös jatkossa.
Varaa aika
 
Chilit on ollut osa Dustin Groupia toukokuusta 2019 lähtien. Alla Dustinin toimitusjohtajan Thomas Ekmanin terveiset kaikille:

“We are the company that can provide equipment and services that helps our customers stay in the forefront even in strange and difficult times like these. Our promise “We keep things moving” is better, and more important now, than anyone could ever have imagined.
Keep calm and retain control,
Thomas”

Sorry, comments are closed for this post.

Chilit tuottaa IT-palveluita, joita kukaan muu ei osaa, ehdi tai uskalla tuottaa. Asiakkaamme saavat meiltä kaikki IT-palvelut ja -ratkaisut käyttäjän taskusta pilveen. Tutustu tarkemmin palveluihimme.

Chilit Oy

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki


Turku: Juhana Herttuan Puistokatu 3, FI-20200 Turku

Myynti

myynti@chilit.fi


Support

support@chilit.fi


Laskutus

laskutus@chilit.fi

Laskutukseen liittyvät asiat, muissa asioissa olethan yhteydessä myyntiimme.


Katso kaikki yhteystiedot >

Sosiaalinen media

Asiakkaalle

Lataa etätuki

Liity uutiskirjeen tilaajaksi!

Haluatko saada kerran kuukaudessa kootusti tietoa IT-alan ajankohtaisista asioista? Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!