Chilit Referenssi – SuPer ry

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer ry päätyi vuona 2013 toteuttamaan Chilitin kanssa liiton sekä työttömyyskassan koko IT-infrastruktuuriuudistuksen. Tavoitteena oli kustannussäästöjen lisäksi palvelun laadun parantaminen sekä IT-ympäristön kehittäminen pitkällä aikavälillä. Liitolle oli äärimmäisen tärkeää saada vakautettua IT-ympäristönsä palvelemaan jäsenistöään sekä liiton työntekijöitä luotettavasti.

SuPer-liiton IT-päällikkö, Sakari Hulkkonen kertoo: ”Halusimme kokoisemme kumppanin, jolla on palvelukonsepti kunnossa, monipuolista osaamista ja tahtotila kehittää toimintoja kanssamme myös jatkossa. Chilitin asiakasreferenssit sekä tarjottu palvelukokonaisuus vakuuttivat meidät.”

SuPerin uudistushankeeseen sisältyi IT-infran uudistus, palvelinten tietoturvan uudistaminen sekä IT-laitteistojen päivitys. Lisäksi sovittiin palvelinjärjestelmien jatkuvista käyttöpalveluista, kuten ylläpidosta ja valvonnasta. Varsinainen siirtoprojekti kesti noin puoli vuotta valmistuen 2014 vuoden alkupuolella ja tämän jälkeen Chilit on hoitanut myös järjestelmän ylläpidon ja kehityksen.

Uudistuksen ja Chilitin Pitopalveluiden ylläpidon myötä käyttöpalveluista riippuvien palvelujen toimintavarmuus on parantunut merkittävästi. Tämä on vaikuttanut positiivisesti myös SuPerin henkilökunnan työn tehokkuuteen ja jäsenpalveluun, koska IT-ympäristön haasteiden takia ei enää ollut tarvetta ajoittaisille erikoisjärjestelyille.

Finanssivalvonta valvoo työttömyyskassojen toimintaa sekä talouden, että muiden menettelytapojen osalta. Liitolle ja kassalle onkin erittäin tärkeää, että käyttöpalvelujen toimintakatkot eivät vaikuta jäsenpalveluun. Hulkkonen toteaa: ”Tällaisessa tilanteessa palvelutoimittajan pitää ymmärtää vaatimukset ja ottaa ne huomioon alusta lähtien. Chilit on osannut hoitaa asian alusta loppuun asti.”

Chilit valvoo SuPer-liiton IT-ympäristöä pitkälle automatisoiduilla järjestelmillä. SuPer hyötyy automatisoinnista monella tapaa. Automatisoidut valvontajärjestelmät ja häiriötilanteiden korjaustoimenpiteet ovat kustannustehokkaita sekä nopeita. Parhaimmillaan asiakas ei edes huomaa ongelmaa, kun se on jo korjattu. Palvelun pitkäaikainen laatu ja tulevaisuuden kehitystarpeet on varmistettu Chilitin konseptoimalla yhteistyömallilla.

Jatkuvien Chilit Pitopalveluiden osalta SuPer on ollut erittäin tyytyväinen. ”Palvelu pelaa moitteettomasti. Meillä on oma palvelupäällikkö hoitamassa liiton ja kassan yhteisiä asioita. Asiat etenevät sovitusti ja lupaukset pitävät. Säännölliset työpalaverit ovat iso plussa palvelukonseptissa samoin Chilitin Kokkikoulu-konsepti, jossa pohdimme tulevaisuutta ja saamme tietoa siitä, mitä ICT:ssä on tapahtumassa ja miten meidän pitäisi varautua tulevaan.”

Hulkkonen vielä toteaa Chilitillä olevan todella pätevää osaamista. ”On mukava saada yhdestä paikasta yhdellä puhelinsoitolla vastaus asiaan kuin asiaan, nopeasti ja asiantuntevasti. Sitä paitsi Chilitin kanssa on rento ja mukava asioida!”

Kiinnostuitko?

Ota meihin yhteyttä ja katsotaan yhdessä, mikä palvelu vastaa parhaiten teidän yrityksenne tarpeita!

Jätä yhteydenottopyyntö

* Pakollinen kenttä
Please leave this field empty.

Postiosoitteet

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki

Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

Sosiaalinen media

 

 

 

Asiakkaille

Lataa etätuki

Jätä yhteydenottopyyntö

* Pakollinen kenttä
Please leave this field empty.

Postiosoitteet

Helsinki: Turkhaudantie 5, FI-00700 Helsinki

Turku: Fiskarsinkatu 6, FI-20750 Turku

Sosiaalinen media

 

 

 

Asiakkaille

Lataa etätuki